16.1.12

Better late than never

Tak sa ospravedlňujem za dňové meškanie s uzatvorením giveaway, nejak som sa sekla, takže končím teraz, tri-štyri tramtadadá, starý dobrý randomorg si vybral cardi, snáď sa o sukňu bude starať akoby bola jej vlastná a keď nie, tak ju možno takto nejak pošle ďalej, tak sledujte;). Za účasť všetkým ďakujem, číslo ma teší, víťazke gratulujem a ostatní nech sa neboja, určite sa tu objavia ďaľšie šance niečo získať.
Som dnes aktívna, tak zároveň prinášam trochu fotiek nejakého oblečenia, ako je dobrým zvykom, tentokrát niečo slávnostnejšie, v nedeľu sme boli na oslave, došlo aj na tortu:). Xo či ako to je.







shirt Mango
skirt, ombre faux fur H&M
shoes Guess
bracelet, belt Stradivarius
ring Asos

torta podľa Nigelly od Renáty

7 komentárov:

  1. jééjéj teším sa:)
    Dakujeeem!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gratuluji :) krásné fotky,sluší ti to :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gratulujem :) a ten kožuch som chcela aj ja :) je proste prekrásny :) no ja tava som si ho nekúpila :(

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kožuch super
    torta najviac mňamka!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňaaam!
    a pekný kožuch
    gratulujem :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pěkné pěkné :)

    http://myfuture-style.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten kožúšok!!rozkošný:)...a dala by som si takú tortu hned!!:P

    OdpovedaťOdstrániť