6.4.11

A secret place






Videli ste 500 Days of Summer? Ja som to práve práve teraz pozerala   a   neviem. To je také zvláštne a dobré. Niečím mi to trochu pripomínalo Améliu a vôbec..ale ako, čo to je posledne za módu s týmito realistickými koncami? Príde mi to trošku frustrujúce.
Každopádne, najlepšia scéna bola tá, ako jej išiel v noci otvoriť a prechádzal pred oknom a obliekal si tričko. Najlepšie spomalenie a také teplé upršané farby:). Kto nevidel, odporúčam.

3 komentáre:

  1. ja som videla videl!!! a pacilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. videla a hrozne se mi to libilo, protoze presto ze je to "jen" romanticka komedie, neni to tuctovy, ma to nejakou hloubku a je to krasne natoceny... podle me jedna ze spicek tohodle zanru spolu s laskou nebeskou;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš pravdu neznášam juuu!! :D

    OdpovedaťOdstrániť